Liberty Direct znika, pojawia się Liberty Ubezpieczenia

Ze względu na zmianę modelu biznesowego Liberty Direct zmienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia. Jest to kolejny krok w strategii biznesowej firmy. Planowana jest większa dywersyfikacja oferty, a także rozwój kanałów dystrybucji. W ofercie pojawią się produkty skierowane do małych i średnich firm.

Z rynku znika marka Liberty Direct, zostanie ona zastąpiona marką Liberty Ubezpieczenia. Zmianie ulegnie także oferta ubezpieczyciela. Firma na początku proponowała jedynie ubezpieczenia komunikacyjne w kanale direct, obecnie oferowane są różnorodne produkty, dystrybuowane różnymi kanałami.

Firma przygotowała z tej okazji nową kampanię reklamową. W której występuje Bogusław Wołoszański, dziennikarz, który zdobył popularność jako prowadzący program "Sensacje XX wieku". Do tej serii nawiązują filmy, w których Wołoszański informuje o nowej zmianie. Kampania ma na celu zbudowanie wiarygodności marki i podkreślenie jej atrybutów, takich jak: wieloproduktowość, wielokanałowość i wysoka jakość świadczonych usług. Kampania będzie również miała na celu zaprezentowanie transparentności ubezpieczyciela i zaletę, jaką jest prostota w zakresie obsługi klientów.

Przygotowane zostały 15- i 30-sekundowe spoty, które zobaczyć będzie można w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Działania prowadzone są również w kinie, Internecie oraz w wybranych tytułach prasowych. Kampania obecna jest w mediach od 6 października br. i trwała będzie kilka miesięcy. Kreacja telewizyjna przygotowana została przez agencję Grey, za działania w Internecie odpowiadają Value Media i We Love Ads, natomiast zakup mediów koordynuje Havas Media. Marka Liberty Ubezpieczenia będzie stopniowo wprowadzana w całej komunikacji marketingowej.

Wymienione zostaną materiały marketingowe w multiagencjach i wszystkich nośnikach. Zmianie uległa również strona internetowa firmy, działa ona teraz pod adresem www.lu.pl. Warto jednak dodać, że zmiany nazwy i logo nie są związane ze zmianą danych adresowo-telefonicznych. Klienci nie muszą również dopełniać żadnych formalności.

Istotną zmianą w Liberty Ubezpieczenia jest pojawienie się oferty polisy dla małych i średnich przedsiębiorstw. W jej zakres wchodzą ubezpieczenia od pożaru i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem lub rozboju, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (all risks), OC, assistance oraz NNW. Możliwe jest także rozszerzenie o klauzule dodatkowe.

Trudno Ci zdecydować,
które ubezpieczenie jest najlepsze?
OC

Dziękujemy. Nasz agent niedługo się z Tobą
skontaktuje