OC Komfort w Warcie: oceniamy, czy warto korzystać

OC Komfort w Warcie to rozwiązanie, które ma wprowadzić na rynku ubezpieczeniowym nowy poziom jakość obsługi klientów posiadających zwykłe OC. Oceńmy, czy warto skorzystać z tej oferty.

„Zostaw to nam. Warta” – tak właśnie brzmi hasło promujące nowe OC Komfort. Właściwie slogan ten doskonale odzwierciedla ideę usługi.

Komfort klienta

Pakiet OC Komfort Warty to specjalna usługa dla tych klientów, którzy posiadają samo OC. Posiadacze polisy mają zagwarantowane kompleksowe wsparcie zarówno zaraz po wypadku, jak i na etapie likwidacji szkody. Do tej pory na taki komfort mogli liczyć tylko posiadacze AC.

Przedstawiciele Warty przekonują jednak, że OC Komfort nie ma zastąpić pełnego ubezpieczenia z pakietem AC oraz assistance. Chodzi tylko o to, żeby również posiadacze zwykłego OC nie byli pozostawiani sami sobie po tak nieprzyjemnym wydarzeniu, jak stłuczka czy wypadek.

Trzeba przyznać, że to dość rewolucyjne podejście do obsługi klienta. Warta stara się maksymalnie uwolnić klienta od żmudnych procedur i problemów, biorąc na siebie załatwienie niektórych spraw. Do dyspozycji klienta pozostaje cały sztab konsultantów w Centrum Obsługi Klientów Warty, którzy pracują 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Ta ciągła dostępność wsparcia jest bardzo istotna w idei funkcjonowania OC Komfort. To właśnie konsultanci, zaraz po wypadku, podpowiadają, co dalej należy zrobić i jakie kroki podjąć.

Założeniem pakietu OC Komfort jest pomoc klientowi na każdym etapie likwidacji szkody. Już zaraz po wypadku posiadacz polisy może liczyć na zorganizowanie i pokrycie kosztów holowania auta, jak również na pomoc w znalezieniu parkingu strzeżonego czy najbliższego warsztatu współpracującego z Wartą.

Działanie w praktyce

Sprawdźmy, jak działa pakiet OC w praktyce. Zaraz po zaistnieniu zdarzenia (wypadku, stłuczki) klient dzwoni do konsultanta z Centrum Obsługi Klientów Warty, który podpowiada, co należy zrobić, a jeśli będzie taka potrzeba, zorganizuje pomoc adekwatną do potrzeby (holowanie, parking i warsztat).

Już na drodze klient może zgłosić szkodę. Można to zrobić na kilka sposobów: poprzez aplikację Warta Mobile na smartfony, wysyłając SMS-a, wchodząc na stronę internetową Warty albo dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta. Dedykowany opiekun podpowie, w jaki sposób będzie można uzyskać wypłatę odszkodowanie. Warta przejmuje na siebie wszelkie formalności związane z pokryciem kosztów naprawy, a nawet z wynajęciem i opłaceniem auta zastępczego. Wszystko to było dotąd niedostępne dla posiadacza zwykłego OC. 

Trudno Ci zdecydować,
które ubezpieczenie jest najlepsze?
OC

Dziękujemy. Nasz agent niedługo się z Tobą
skontaktuje