Poczta bierze się za sprzedaż ubezpieczeń na życie

pic

Od kwietnia 2015 roku Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie wprowadza do swojej oferty ubezpieczenia na życie. W pierwszej kolejności będą z tej propozycji mogli korzystać pracownicy Poczty Polskiej. Następnym krokiem ma być wprowadzenie produktów bancassurance dla klientów Banku Pocztowego i polis ochronnych dla klientów Grupy Poczta Polska.

Celem Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie jest wzrost sprzedaży Grupy Poczty Polskiej w obszarze usług finansowych. Propozycja polis na życie ma być udostępniana za pomocą placówek pocztowych i listonoszy. To właśnie rozwiązanie sprawia, że TUnŻ będzie miało możliwość dotarcia do klientów, którzy do tej pory nie korzystali jeszcze z ubezpieczeń na życie.

Plany ubezpieczeniowe

Wprowadzenie do oferty grupowych ubezpieczeń na życie to dopiero początek, ponieważ następnym krokiem TUnŻ ma być propozycja skierowana do wszystkich klientów Poczty Polskiej. Będzie to kompleksowa oferta indywidualnych polis ochronnych, wśród których znajdą się:

  • ubezpieczenia na życie kredytobiorców oferowane klientom Banku Pocztowego,
  • ubezpieczenia na życie terminowe oferowane klientom Poczty Polskiej,
  • ubezpieczenia na życie i dożycie dla klientów Poczty Polskiej i Banku Pocztowego.

Oferta TUnŻ ma być prosta i przystępna cenowo, a jej dodatkową zaletą ma być największa sieć dystrybucji w kraju poprzez placówki pocztowe i specjalnie przeszkolonych agentów.

Ubezpieczanie pojazdów i nieruchomości

Poczta Polska już dziś oferuje klientom Ubezpieczenia Pocztowe (majątkowe). Wśród nich znajdziemy pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych obejmujący OC, autocasco, assistance i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków oferowane we współpracy Poczty z Grupą Ergo Hestia. TUnŻ proponuje także ubezpieczenie Bezpieczny Dom, w którym składka i suma ubezpieczenia jest wyliczana jedynie w oparciu o powierzchnię użytkową mieszkania czy domu.

Nowa strategia poczty

Obszar ubezpieczeń  może stać się kluczowy dla zwiększenia przychodów Poczty Polskiej w sytuacji coraz większej konkurencji na samym rynku pocztowym. Nowa strategia rozwoju została przyjęta na lata 2015–2020, w związku z przyznaniem w grudniu 2014 roku Poczcie Polskiej licencji na utworzenie Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. Decyzja ta została wydana przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Trudno Ci zdecydować,
które ubezpieczenie jest najlepsze?
OC

Dziękujemy. Nasz agent niedługo się z Tobą
skontaktuje