Ubezpieczenie autocasco nie jest obowiązkowe, ale przydaje się m.in. w przypadku kradzieży pojazdu czy kolizji spowodowanej przez ubezpieczonego. Jednak nie zawsze wypłacona kwota jak dla niego zadowalająca. Jak dochodzić wówczas swoich roszczeń wobec towarzystwa ubezpieczeniowego?
Co stanowi kwestie sporne przy ubezpieczeniach AC?
Kiedy posiadacze ubezpieczenia autocasco składają reklamacje wobec praktyk towarzystw ubezpieczeniowych? Zwykle chodzi m.in. o:
Wszystko to prowadzi do zaniżenia kwoty odszkodowania czy pokrycia kosztów związanych z likwidacją tylko niektórych szkód.
W jaki sposób złożyć reklamację ubezpieczenia AC?
Jeśli ubezpieczony jest niezadowolony z wysokości świadczenia odszkodowawczego, jak i z każdego innego powodu, ma prawo do złożenia reklamacji. Towarzystwa ubezpieczeniowe przyjmują reklamacje:
W celu sprawnego rozpatrzenia skargi przez towarzystwo ubezpieczeniowe, klient powinien w niej zawrzeć m.in.:
Ubezpieczyciel po zapoznaniu się ze sprawą rozpatruje reklamację. To, ile ma na to czasu zależy m.in. od jego wewnętrznych zasad, niemniej jest to ok. 15-30 dni. Towarzystwo udziela klientowi odpowiedzi na jego reklamację, w której zawiera m.in.:
Jeśli poszukujesz najlepszego, najtańszego i niezawodnego ubezpieczenia AC, skontaktuj się już dziś z ekspertami ubezpieczeniowymi Comperia.pl!
Dziękujemy.
Nasz agent niedługo się z Tobą
skontaktuje